Saturday, June 23, 2012

Viva España!

Saime eile hommikul ju taas toreda uudise osalisteks, et peame taaskord kolima siis teise hotelli. Selleks korraks on hotelliks Don Pedro, mis asub Cala San Vicentes. Siit on see umbes 14 kilomeetrit vist. Üsna kaugel võrreldes Condes de Alcudia hotelliga, aga mis teha. Seal me siis ööbime 4 ööd alates tänasest kuni kolmapäevani. Superluks on aga see, et meil anti vabaks esmaspäev ja teisipäev ning seal hotellis elavad ja töötavad ka Monika ja Annegret :) Saab esimest korda 2 päeva järjest vabaks, mis tähendab ilmselgelt ohtralt randa ja niisama superchilli!

Mul muudeti põhimõtteliselt kogu töögraafik ära. Seega olin täna hommikuses vahetuses ja olen ka homme. Pärast kahte vaba päeva olen 7 päeva järjest tööl..:/ Loodetavasti elan veel pärast seda! Täna aga on jaanipäev Eestis, mis tähendab mulle põhimõtteliselt seda, et esimest korda elus ei saa grillida ja oma seltskonnaga seda tähistada, mis on natuke jama. Siin muidu ka tähistatakse seda ning selle päeva nimeks on San Juan, kuid me ei saa miskit teha, kuna peame täna öösel pmst kolima ja hommikul kella 9ks tööl olema. Täna siin aga jalkaõhtu Hispaania-Prantsusmaa, mis tähendab, et meie hotellis on hetkel päääris palju rahvast kaasa elamas.



Hispaania poolt siis ilmselgelt. Kõigil baarineiudel lipuvärvides lilled peas. Ayeah!

No comments:

Post a Comment