Tuesday, June 5, 2012

Esimesed kaks tööpäeva möödas :)

Esmaspäeval olin siis esimest päeva baaris tööl. Olin tööl 17.30 kuni 1.00. Minu töö seisneb siis ilmselgelt januste klientide joogisoovide täitmises ehk siis erinevate karastusjookide valamises, kokside tegemises, kohvi tegemises jne. Samuti pean rannabaari laudu koristama, tühje topse pesema ja asetama nõudepesumasinasse, siis neid kuivatama, samuti sättima paika toole ja laudu, vahetama tühjaks saanud pudeleid jne. Esmaspäeval olin tööl koos oma juhendaja Tomasi ja teise töötaja Pabloga. Mõlemad on väga toredad, kuigi Pablo ei rääkinud üldse inglise keelt, purssisin temaga segi läbi hispaania ja prantsuse keelt :D Tomasiga saab õnneks inglise keeles suht edukalt asjad räägitud. Nemad õpetasid mulle põhilised asjad selgeks. Ega seal midagi väga rasket ei olegi, lihtsalt peab olema üsna kiire reageerimisega ning saama aru, mida klient tahab. Kuna siin on enamik kliente prantslased, siis on mul vägaaaa hea meel, et ma prantsuse keelt õppinud olen. Muidu oleks ikka väga raske siin hakkama saada nende tellimuste täitmisega. Aga jah tööl ma saan põhimõtteliselt segi läbi rääkida kogu aeg inglise-prantsuse-hispaania keeles. On ka vähemal määral saksa ja inglise kliente.

Täna ehk siis teisipäeval olin tööl 09.30-17.30. Olin koos hispaanlanna Mariga, kes ka ilmselgelt inglise keelt ei räägi. Temaga siis suhtlesin ka hispaania keeles (enamasti näeb see välja niimoodi, et tema ütleb midagi, ma saan enam-vähem aru ja ütlen si-si, esta claro või okey :D). Hommikupoolne vahetus on märksa rahulikum ja ei pea väga kiirelt tegutsema, sest nii palju ei küsita jooke. Õhtul on ju ilmselgelt alkoholi manustamine suurem :D Siin on õnneks hea see, et ma ei pea eriti ka rahaga jamama. Suhteliselt kõik kliendid on all-inclusive ehk siis neile on kõik joogid tasuta hommikul 10-st kuni kella 23.30-ni. Kui nad pärast seda tahavad midagi, siis peavad maksma. Samuti on teatud kallimad joogid raha eest, need joogid, mis pole hispaania enda toodang (nt Martini, Bacardi jt). Ülejäänud joogid on suht kõik Hispaania enda kohalikud liköörid, rummid, viinad, viskid, brandyd jne. Naljakas on see, et paljud kliendid küsivad selliseid kokse, millega eestlased harjunud pole, nt viin fantaga ja Malibu kokaga. Imestasin ka selle üle kui PALJU siin suitsetatakse. Prantslased panevad suht hullu ikka sellega, peaaegu kõik suitsetavad ja me peame suht tihti laudadelt tuhatoose koristama ja uued asemele tooma. Samuti kõik minu töökaaslased suitsetavad. 

Mu töökaaslased ja ka teised siin hotellis pole ka veel ilmselgelt minu nimest üle saanud - päevas mingi vähemalt 10 korda kuulen "Melissa, Melissa....ai se eu tu pego". Sain enamvähem graafiku ka teada, minu vabad päevad hakkavad praeguse seisuga olema kolmapäev ja reede. Krissuga ongi meil ühine vaba päev kolmapäev ehk siis homme - JEEI. Mõtlesime, et peaks täna võib-olla ööelu ka üle vaatama ja käima siin mõnes lähimas klubis ära. Rand on siin ka super, kohe hotelli juures. Eile enne tööd päevitasin ikka tükk aega. Tuul oli nii suur, et ei saanud arugi, kui hästi päike võttis. Hetkeseisuga on mul nägu suht punane ja jalalabad ning käed veitsa põlenud - suht kahtlased kohad :D Luks värk on ka see, et baarist saab kogu aeg jooke küsida (mittealkohoolseid esmainfo järgi, kuid me pole veel teada saanud, kas alksiga saab ka niisama:D).  Söök on hetkeseisuga päris hea isegi, oleme saanud kala, kana, erinevaid salateid, makarone, bolognesest, palju puuvilju jne. Ja mida unustasin veel mainida - meil on vannitoas mingi GIANT prussakad, kes ilmuvad nagu lambist sinna. Mina suur killer tapsin neid eile hommikul dušiotsikuga, suhteliselt rõve, aga kuidagi peab ju neist lahti saama! Üks kleint, kes on prantslanna tuli ka minuga hommikul rääkima ja küsis, kas ma ei tahaks temaga Port de Solleri minna, kuna ta on üksi siin. Siis mõtlesime Krissuga, et võiks isegi minna homme. Eks näis, mis saab :)

Seniks aga päikest kõigile, loodan, et ka Eestis on ilus ilm :)

No comments:

Post a Comment