Wednesday, June 6, 2012

Esimene vaba päev Palmas

Täna kolmapäeval otsustasime Krissuga siis Mallorca pealinna Palmasse minna. Küsisime vastuvõtust Julienne'i (toreda hiina tüdruku) käest ka täpsemalt, kus siin bussipeatus asub ja mis bussiga minna ja mis kellaaegadel need käivad jne. Ta ütles, et bussipeatus on suhteliselt siin samas lähedal, sinna kõnnib umbes 15 minutit. Kuid meie ilmselgelt mingi hetk ei saanud aru jälle kuhu poole kõndima peab :D Otsustasime siis tänaval ühe hispaania mehe käest küsida, kuhu poole bussipeatus jääb. Tema juhatas küll meid, kuid siis ütles, et võib meid sinna autoga ära viia. Päris hea! Ma nagu kogu aeg imestan, kuidas siin inimesed nii sõbralikud, lahked ja abivalmid on. Kui mingi probleem või midagi on, siis kõik on valmis kohe aitama. Samuti nii lahked - töökaaslased näiteks pakuvad kogu aeg midagi juua, süüa jne. Kõik tahavad ühesõnaga kogu aeg aidata! See on lihtsalt nii harjumatu. Ise olen hakanud ka juba kogu aeg "holatama" ja küsima kuidas läheb, sest see harjumus jääb lihtsalt nii hullult külge :) Naeratama peab ka ikka kogu aeg, sest kõik on 24/7 happy face! :D

Kui siis bussipeatusesse jõudsime selgus, et jäime siiski Palma bussist just maha ja pidime tund aega järgmist ootama, niuniu. Polnud aga hullu, vaatasime Alcudia linnas ringi, me polnud sinna ka veel jõudnud. Ja siis niimoodi veetsime aega enne bussi (nagu piltidel näha).

Jõudsime Palmasse umbes 14.30 päeval. Imestasime veel kui metsikult suur bussijaam seal oli. Seal on üheskoos bussijaam, rongijaam ja mingid metroo sarnaste sõidukite jaam ka vist. Mõtlesime, et lähme siis ostlema. Jõudsime kusagile keskväljakule ja otsustasime, et ei lähe otse vaid lähme vasakule. See oli ilmselgelt halb idee, sest me läksime tänavatele, kus olid kallimad poed enamasti. Mõned normaalsete hindadega ka, kuid me tahtsime odavaid poode kammida. Neid me aga üles ei leidnud, oleksime pidanud kohe otse minema, aga jah. Pole ilmselt veel piisavalt targad :D Niisiis kõndisime oma tarkade peadega põhimõtteliselt tervele Palmale mingi tiiru peale. Igatahes vääääga suure ringi tegime. Mingi hetk olime kusagil peaaegu elamurajoonides, mitte enam kesklinnas. Siis kiskus asi juba natuke kahtlaseks ja otsustasime teed küsida. Mingi hispaania naine tahtis küll selgitada meile, kuid ütles, et liiga pikk maa ja lähme taksoga :D Me ei hakanud siiski temaga takso peale minema, tundus kuidagi kahtlane. Kõndisime oma peaga edasi ning mingi hetk jõudsime ikka õnneks kesklinna tagasi. Saime vähemalt linnaekskursiooni. Järgmine kord oleme sellevõrra targemad ja teame kuhu poole minna :D Jalad olid küll ikka vääga väsinud juba ning enam nendes poodides eriti ei jõudnudki vaadata ringi, kus me algselt tahtsime. Seega otsustasime minna tagasi bussijaama ja tulla 19.00 bussiga tagasi Alcudiasse.

Bussijaamas nägime ka hotelli klienti prantslannat, kellega päev varem tutvusin. Tema nimi oli vist Boscha või midagi sellist. Täpselt ei tea. Temaga otsustasime koos siis tagasi tulla hotelli. Bussi minnes aga oli mingi jama. Hispaanlaste perekond oli seal väga ärritunud ja ei tahtnud kedagi teist enne bussi lasta, kui nemad peal olid. Nad karjusid ja lõugasid seal ja ei tahtnud mind peale lasta, kuigi Krissu ja Boscha olid juba bussis. Õnneks bussijuht astus mu kaitseks välja ja käskis neil mind mööda lasta. Väga segane värk oli seal igatahes! Bussis tuli aga suht uni peale, sest nii palju juba maha kõnnitud. Kuid jõudsime kenasti tagasi hotelli kusagil poole 9 paiku ja siis läksime kauaoodatud õhtusöögile.

Homme olen tööl ühe päeva ja siis jälle reede vaba. Pole paha. Kahjuks aga on mulle pandud ainult õhtused vahetused. Loodan, et saan ka mõned hommikused juurde, sest õhtul on veidi raskem ja väsitavam. Ja üks kahtlane asi, mida veel tahtsin kirjutada. Siin on mingi kaks poissi Suurbritanniast - nad on umbes 12 või 13- aastased. Võib-olla isegi nooremad. Vennad lihtsalt jooksevad ringi mööda hotelli mängivad oma veepüstolitega ja samal ajal suitsetavad. Ja nende ema ise annab neile suitsu! Veits kahtlane mu arust.

Seniks aga Bon soir! Buenas noches! Hasta manana!

1. Jah see sõbralikkus ja abivalmidus ongi iseloomulik lõunamaalastele, põhjamaa rahvas pole jah selline, veel eriti tuimad ja pohhuistid eestlased :D

2. Jaa ma kõigile siin räägin ka, et nii harjumatu on siin, et põhja pool sellist asja kohtab väga harva (: