Monday, June 18, 2012

Hola amigos y amigas



Laupäev oli meil siis peopäev. Teised tüdrukud juba hakkasid varem baaris kokse jooma ja soojendama. Mina olin aga tööl ju kuni poole üheni. Siis anti mulle põhimõtteliselt ainult 5 minutit aega, et end riidesse panna/meikida jne ning otse taksole ja peole. Läksime esialgu uude klubisse nimega Menta, mis pidi äge olema. Kuid ülla-ülla, klubi oli põhimõtteliselt tühi. Mõned tantsud seal tegime ja istusime veidi väljas. Edasi läksime aga siis Magicusse, mis on siis kolmekorruseline klubide kompleks, kus me ka esimesel nädalal käisime. Seekord aga olime seal mingis teises klubis, mille nime ei mäleta. Aga küll seal oli alles rahvast. Ikka vägaa palju, mul mingi hetk viskas veidi üle juba see sagimine ja trügimine. Kuid see-eest muusika oli super ja tantsida sai! Minu lemmikud head zumbalood tulid ka, just got to love those! Tegime mingeid tasuta shotte ka seal jälle, aga muidu ei raatsinud küll ise juua osta, sest koksid on klubis ikka suht kallid :S :D 



Ülemisel pildil mina koos hollandi tüdruku Irisega, kes on ka siis entertainer meie hotellis. Me olime peol umbes poole neljani. Enne nelja juba hotellis ja tudus. Suhteliselt väss oli küll peal. Järgmine päev aga ärkasime juba kell 11 üles ja läksime randa. Mingi aeg aga otsustasime ka Alcudias käia turu peal. Siin turu päevad pühapäev ja teisipäev. Mina olin ammu juba endale tahtnud Mallorca rannarätikut ja lõpuks selle saingi. Great success, sest mul ju polnud rannarätikut, kuna toredad housekeeperid olid minu oma rotti pannud. Arvasid, et see ilmselt hotelli oma, kuna see oli ka valget värvi. Norm. Tegime mõned pildid niisama veel Alcudias ja siis back to hotel ja mina tööle taaskord.  Eile oli ikka suhteliselt kiire päev ka tööl. Järjekord oli baaris taga ikka mingi aeg pidevalt. Eriti enne õhtusööki ja siis jalka poolaja vahepeal. Õnneks aga õhtu oli jälle vaiksem ja sain poole ühe ajal taaskord minema. Ütlesin ka bossile, et naljakas, et ma pole kunagi pidanud olema poole kaheni välja peaaegu. Siis ta nn lohutas mind, et küll need ajad ka tulevad, et kui rohkem noori on hotellis, siis läheb ka ilmselt õhtuti kauem. Praegu lihtsalt liiga palju vanureid. :D 


Päris palavad ilmad on kaa! Eile kõndisime Alcudias siis tekkis tunne nagu oleks kõrbes :D Aga eks need veel kuumemad ilmad on ees. Juulis ju 40 kraadi. Oi jummel. Mul siis täna õhtune vahetus ja homme hommikune vahetus ja siis alles neljapäeva õhtuks kella 17.30-ks tööle. Jei. Hasta luego!

No comments:

Post a Comment