Wednesday, June 20, 2012

Condes de Alcudia

Mõtlesin, et nüüd ei tule mõnda aega äkki midagi põnevat millest kirjutada, aga võta näpust. Juba esmaspäeva päeval tuli administraator Juan minu juurde, kui netis olin ja ütles, et võib-olla peame me Krissuga oma toa vabastama üheks ööks ja minema teise hotelli. Seda siis seepärast, et hotell on täiesti täis. Mul algul oli nagu, et okei pole hullu. Siis aga jõudis kohale, et see tähendas ju seda, et me peame KÕIK oma asjad kokku pakkima kohvrisse, mis on nagu eriti tüütu ju. Lootsin veel eile, et äkki me ikka ei pea ja kõik on ok. Käisin õhtul tööl ja tööpäev oli jälle väga kiire. Järjekord oli pidevalt taga ja puhkehetke nagu polnudki. Kella ühe ajal sain magama. Hommikul oli juba aga meie ukse alla libistatud kiri, et pöörduksime vastuvõttu. Sealt siis öeldi, et pakkige nüüd kohe otsemaid asjad ja kell 10 peab tuba vaba olema. No selge siis, meil oli ju vaja Krissuga mõlemil tööle ka jõuda hommikul ja siis veel asju pakkida. No ikka väga nõme oli see. Panime siis oma asjad kokku ja jätsime need receptionisse ning läksime tööle. Krissu lõpetas töö juba kell 15, mina olin kuni 17.30-ni. Tööpäev muideks oli „mega huvitav“ hommikul 2 tundi puhastasin terrassil lapiga toole ning enamik päevast otsisin kogu aeg midagi, mida koristada, sest kliente polnud. Pärast tööd siis läksime üheskoos teise hotelli taksoga, Krissu, mina ja Julienne. Siis saime veel teada, et soome tüdrukud on ka juba siin ning nemad juba teist ööd järjest. Hotelliks meil siis Condes de Alcudia, mis asub Port D’Alcudia linnas. Taksosõit siia läks 7 euri, mis tähendab, et väga kaugel see just pole. Hotell on ikka palju-palju suurem kui meie Panoramic. Muidugi kuulub see ka Hi! Hotelsi keti alla. Siin on 9 korrust ja meie oleme kuuendal. Vaade rõdult on minu jaoks veits jube, sest ma kardan ju kõrgust ja see piire siin ees ei tundu just kõige usaldusväärsem. Tuba on muidu ikka väga väike võrreldes meie Panoramicu toaga. Siin on kaks voodit täiesti koos ning vannituppa mahub vaevalt ennast pesema. Ja vannitoa uks, no see on tõsine naljanumber ju. Ukse kõrval on kohe vetsupott ning, et uks kinni läheb seda peab suruma täiesti. Hotell näeb ise ka kuidagi veidi kulunud ja vana välja ning kahtlane lõhn on siin. Vedas meil aga sellega, et saime restoranis õhtusööki süüa ja võtta mida tahame. Pidasime ka plaani, et mis me siin ikka tühja passime niisama, et hakkame õhtul parem jooma :D Käisin koos Annaga poes, ostsin kaks Kopparbergi siidrit! Jah, poes oli seda ja ma lihtsalt PIDIN seda ostma, kuigi üks purk maksis 1.95. Pole hullu, see-eest ostsin ka Krissule liitrise viina ja endale veel liitrise rummi, mis maksid 5.95. Liitrine oli põhimõtteliselt sama hinnaga, mis üks pläsku:D No ilmselge, et võtan ju suurema. Ja ükspäev muidu leidsin meie Alcudia poest ka siidri, mis maksis 0.50 eurot, aga kartsin, et see pole hea ja ostsin vaid ühe purgi. Pärast aga kahetsesin, sest see oli jumala hea õunasiider, mis tuletas kohe Eestit meelde:D Praegu kui kirjutan seda teksti, siis olen üksi siin hotellitoas, joon Kopparbergi ja vaatan hispaaniakeelset jalgpalli. Päris mõnus on isegi. Vaade rõdult on vaade linnale, kõik on tuledes ja ilus ning on kuulda autode liikumist, inimeste hääli jne. Vahelduseks päris mõnus, sest meie hotell on üsna väikeses külakeses, kus suurt ei toimu. Ootan Krissut, et siis varsti teistega kokku saada ja hakata muljetama ja jooke lahendama:D Kolmapäeval vaba päev ka ju ning saab lihtsalt laiselda, võib-olla linna peale minna ning muidugi randa. Port D’Alcudia on väga mõnus linn. Palju ägedam kui meie Alcudia. Siin võiks isegi kauem olla, kui ei peaks tööle minema juba neljapäeval L Kirjutan siia teksti homme juurde ilmselt (praegu ei saa netti postitada, kuna kirjutan toas, kus ju ilmselgelt netti pole ning all fuajees siin polnud pistikut, et ma saaks oma akut laadida, WEIRD).

1 comment:

1. otsisin oma praktika kaitsmise jaoks pilte hotellist Condes de Alcudia ja leidin Sinu blogi.. olime sõbrannaga sellel suvel samas hotellis praktikal.. oleks me vaid teadnud, et vahepeal veel eesltasi seda külastas:)