Friday, June 8, 2012

"My boss is paks and loll"

Neljapäeval olin õhtupoolikul siis taas tööpostil. Kuidagi väga rahulik ja vaikne õhtu oli võrreldes mu esimese päevaga. Inimesed ei hoolinudki nii palju alkoholist kui muidu. Uskumatu prantslasi arvesse võttes (mõned panevad joogiga ikka väga hullu). Seega oli meil töökaaslase Mon'iga üsna igav vahepeal. Kiusasime Krissut laseriga, kui ta terrassil töötas. Siis õpetasin Mon'ile eesti keelt veidi. Ta tahtis teada kuidas on stupido ja gordo ehk siis paks ja loll, et saaks oma bossi (ka minu juhendajat) nende sõnadega kutsuda. See kuidas ta neid hääldab on lihtsalt nii naljakas :D Tomas kõndis mööda, Mon karjub üle saali PAKS! Minu ja Krissu jaoks oli see lihtsalt eriiiti naljakas :D Siis õpetasin talle veel sõnad tere, töö ja ilus tüdruk. Krissule ütles kohe "Tere, ilus tüdruk" ja tuli isegi päris hästi välja. Kuna meil oli veel endiselt igav, siis hakkasime Krissule kokse tegema ja tegime ka shotte :D Mon tegi iiri viski ja piparmündilikööri shotte, mis olid täiega head ja nende nimi on Orgasmo. Mon ütles, et see meeldib alati naistele ja nad ütlevad shoti kohta "Ooo, so goood! More, more!" Hahaha :D Krissu jäi koksidest päris purju ja tantsis leti taga prantslastega chika-chika tantsu :D Mul venis õhtu edasi kuidagi aeglaselt, kuid õnneks lasi Tomas mu kella ühe ajal minema juba :)

Reede ehk täna oli mul siis vaba ja edasi tuleb neli tööpäeva järjest, kõik siis õhtused vahetused. Mõnes mõttes hea - saab päeval rannas lebotada ja ka veits kauem magada. Täna siis otsustasime Nelliga, et saame Palma bussijaamas kokku ja hängime veitsa Palmas. Mõeldud-tehtud, kohtusime päeval kuskil poole 2 paiku. Hakkasime kohe söögikohta otsima ja leidsime mingi eriti hea kebabi koha, kus burks oli niiii suuur, et ma vist ei olegi eriti nii suurt varem näinud. Aga hea oli küll ja kõht sai jube täis. Pärast vaatasime veitsa ka mõnes poes ringi, kuid ei ostnud miskit. Rääkisime oma muljeid tööst ja töökaaslastest jne. Nelli rääkis oma Magalufi peol käigust, mis tundus lihtsalt nii crazy, et sinna me peame kindlalt vähemalt üks kord minema! Tahtsime Nelliga ka linnatuuri bussiga teha, kuid röövlid tahtsid selle eest saada 15 eurot. No kammoon, ma parem jalutan siis juba ise ringi. Muud miskit väga teha ei jõudnudki, kuna jalad väsivad jalutamisest suht ruttu ära. Läksime kella 19 bussidega tagasi oma hotellidesse. Mina osav jäin muidugi bussis põhimõtteliselt magama ja oleksin oma peatuse maha maganud arvates, et oleme alles eelnevas linnas Incas. Õnneks jõudis kohale, et pean maha minema ja jõudsin veel maha karata. Thank god for that! Ja muidugi hotelli kõndides olin ka kuidagi omas mullis ja kõndisin valesti ja mingi eriti ringiga veel siia. Ma ikka nii saamatu omapäid vahepeal, ise ka imestan selle üle :D

Aa ja sain täna ikka megalt prantsuse keelt ka harjutada ühe kliendiga, kes tuli niisama minuga juttu rääkima, kui fuajees netis passisin. Ma ise ka imestasin kui hästi ma ikka sellest aru saan :D Samas kui tahaks nagu midagi vastata pean tükk aega mõtlema, aga kuidagi midagi ikka puterdan kokku. Peakski rohkem harjutama, siis ehk kolme kuu pärast saab minust selles veel asja ka. Aa ja eile kiideti ka veel mu prantsuse keele oskust, mis oli ka imestama panev, kuna ma ju nii roostes. Siin on arvatud, et ma olen pärit nii Slovakkiast, Soomest, Prantsusmaalt kui ka Inglismaalt. Norm. Ahjaa ja see asjaolu ka mainimata veel, et alkohol on poes ju mingi megaodav. Liiter rummi, pina coladat - 6 euri. Bacardi liitrine mingi 12 euri. Sangriad ja muud veinid mingi a la 2 euri. Poleeee paha. Peabki ära proovima igast erinevad joogid ja siis paremat kraami kodumaale ka kaasa tooma. Baaris ju hea võimalus kõik asjad tasuta ära proovida. ME GUSTA! (Y)

3 comments: