Saturday, June 16, 2012

Feliz cumpleaños, Krissu!

Eile oli Krissu sünnipäev ja seetõttu tellisin talle juba nädala algul restoranist tordi. Tore kokk José meisterdas selle siis eilseks valmis ja see oli mingi poole suurem kui ma arvasin. Olen talle väga tänulik igatahes selle eest ja eriti veel selle eest, et eesti keeles oli "Palju õnne, Krissu" peale kirjutatud õigesti!! :D Krissu oli väga üllatunud selle üle igatahes, mistõttu mul ainult hea meel :) Üli maitsev oli ka see ja seda tegelt veel umbes pool alles. Sõime täna rannas ka veel seda. Good life.


Eile oli mul vaba päev ka ja käisin Alcudias, ostsin Krissule sünnipäevaks šampuse ja Malibu. Malibu lahendamiseks läheb ilmselt siis täna õhtul, kuna plaan klubisse minna. Eile istusime ka natukene siis hotelli baaris ja tegime väiksed joogid. Vaatasime entertainerite uut Queeni laulude järgi tehtud show-d ja niisama chill. Järgneval pildil siis meie ägedad töötajad nn tavaolekus :D Vasakul minu armas töökaaslane Mari, keskel minu juhendaja Tomas ning tagapool üks entertainer Rocco.

See on meie hotelli administraator Julienne. Hästi tore tüdruk Hiinast. Kirjutas mulle ja Krissule eile hieroglüüfides meie nimed. Meie olime nii sillas ja imestasime, et kuidas see võimalik on, et keegi neid kirjutada oskab, sest see ju niiii raske. Tema pärisnimi on ka tegelikult Yun Li, aga Julienne-iks sai ta Prantsusmaal, kus ta õpib, kui õpetaja selle nime talle andis, äge. 

Muud põnevat väga hetkel väga polegi. Igapäevane on rannas käimine, kuid praegu tundub nagu pruunemaks ei lähekski. Võtaks nagu tühja, kuigi päike suht kütab. Loodan, et ikka tuleb juurde, sest ma endale tundun veel suht luik (eriti Krissu kõrval, kes on neeeeeger). Meil uus töötaja Eva ka nüüd baaris, kuid temaga mul ei olegi ühtegi sama päeva tööl, sest ta ainult hommikuti. Pole aga hullu, sest ta ka ei räägi põhimõtteliselt sõnagi inglise keelt. Aga eks mul vaikselt see hispaania keel hakkab ka juba paremini välja tulema. Loodan, et paari kuu pärast tuleb juba veel paremini välja. Praegu on hotellis päris palju inimesi ka. Neljapäeval oli suhteliselt kiire tööpäev, mingi hetk oli selline tamp taga, et oleks peaaegu õhtusöögigi ära unustanud. Mõned adminnid ütlesid, et praegu on täismaja hotellis, kuid nagu ei tundu. Kuid mine tea, ehk ongi. Võiks aga rohkem noori kliente ka olla. Mega palju on ikka vanu inimesi. Aga noh eks nad ole ka paljud üsna toredad. See aga jama, et Nelli pidi täna külla tulema, kuid siiski ei klappinud bussiajad :( Lootsime Krissuga just, et saab ehk veel kellegagi eesti keeles muljetada :D kuid eks siis mõni teine kord :)
Ma nüüd kohe varsti tööle ja ehk kirjutan veel midagi lähipäevil, kui miskit põnevat toimub. Päikest!!!

No comments:

Post a Comment