Saturday, August 4, 2012

Tche tcherere...

Hea elu jätkub siiani mõnusalt. Elame juba nädal aega Panoramicus heas toas - teisel korrusel, suur rõdu (kus saaks pmst pidu panna:D), hommikuti on vaikne. Mida veel tahta? Tööl on aga viimasel nädalal suht kiire olnud, aga see on ainult hea, sest siis läheb päev päris kiiresti. Hotellis oli päris palju rahvast, aga täna ja eile läksid ka paljud ära. Hästi toredat rahvast oli, kes täna ära läksid. Kõik tulid tänama ja kallistama ning üldse armsad inimesed :) Kolmapäevasel vabal päeval olin üksinda kahjuks vaba. Seega olin rannas kokku kusagil kuus tundi :D See oli vist küll minu rekord. Aga tundub, et olen ikka samasugune. Minu päevituse limiit on vist juba täis saanud. Neljapäeval oli vaba õhtu ning taas Caramelis istumine. Avastasime seal megahea Pina Colada, mängisime piljardit ja tegime ka väikest tantsu. Caramelis on alati lõbus isegi kui palju rahvast pole. Neljapäeval tuli aga entertainer Natasha minu käest küsima, et kas ma saaksin neid aidata tantsuga. Looks oli siis Gusttavo Lima - Balada Boa ning kuna ma neid samme teadsin, siis tahtsid nad, et õpetaksin neid. Reedel siis pool tunnikest õpetasingi, kuna pole väga keeruline tants. Samal õhtul siis vaatasime show-d ning pärast seda läksime lavale tantsima Krissuga. Kui tuli see lugu, siis mind tiriti kõige ette lavale ning tantsisin seal siis seda tantsu, teised tegid kõik minu järgi ja kõik kliendid vaatasid pealt. Ülilõbus oli ning täna sain päev otsa tööl olles kuulda klientide suust kommentaare selle tantsimise kohta. Aga ainult head ning mul soovitati entertaineriks hakata üldsegi :D Krissu vanemad jõudsid ka eile siia. Nii naljakas, et saab veel kellegagi eesti keeles nüüd rääkida. Mõnus. Nad tõid meile leiba ka! Seda oli üle pika aja nagu eriti hea süüa. Njom-njom. Aga see, et käes on AUGUST tundub täiesti uskumatu. Kaks kuud tõsiselt nagu lennates läinud. Iga päevaga hakkab kohale jõudma, et peame varsti paradiisist lahkuma... Seega peame viimast võtma. Vaja veel autot rentida uuesti ja trippida ning kindlalt Magallufi jõuda.

No comments:

Post a Comment