Thursday, August 9, 2012

No puedo creer que esta es la décima semana aqui!

Sain ka see nädal kaks päeva järjest puhata - teisipäev ja kolmapäev. Päris hea oli. Esmaspäeva õhtul aga läksid kõik magama ja mul polnud üldse und. Seega mis seal ikka - jälle Carameli, seal alati tuttavaid :D Jõin oma lemmikut maasika sangriat. Nämmmm. Ma pean seda raudselt Eestis oma kallitele inimestele valmistama, sest see on lihtsalt THE BEST. Caramelis läks päris kaua jälle välja, kuid mis seal ikka :D Käisime teisipäeval koos  Krissu ja tema vanematega Palmas. Läksime juba päris vara hommikul ning olime kuni kuueni õhtul. Külastasime Porto Pi keskust, mis nagu mingi ulmeliselt suur kaubanduskeskus metsikult heade poodidega. Sealt sai ikka laadungiga asju kokku ostetud...rahast kahju veidi, kuid samas asjade üle õnnelik nagu tavaliselt :D Vabadel päevadel saime ka restoranis süüa nagu kliendid tänu sellele, et Krissu vanemad siin. Päris hea oli, kui teised ka vahetevahel enda järelt koristavad. Kolmapäeval käisime Sant Juani rannas, mis asub meie hotellist kõndides kusagil 20 minuti kaugusel. Uskumatu, aga me ei olnud Krissuga seal varem käinud. Suht mark nagu :D Aga nüüd see ka siis vallutatud. Seal olid enamasti kohalikud koos, kuid päris hea rand. Vees lained ja vesi oli ka veidi jahedam, kui meie hotelli juures. Õhtupoole käisime Krissuga ratastega ka Port D'Alcudias. Ostsime kodustele suveniire ja tavaari. Tööst nii palju, et suhteliselt kiire ikka kogu aeg. Ei paista kusagilt seda, et rahvast hakkab vähemaks jääma. Tundub, et augustikuu tuleb sama kiire, kui juuli. Samas on väga hea, päev läheb ikka ruttu. Nüüd olen ilmselt kuus päeva järjest tööl ka, sest oma kaks vaba päeva sain ära juba see nädal. Võimalik, et alles järgmine kolmapäev vaba, aga pole hullu. Sain kaks õhtust vahetust ka endale selleks nädalaks lõpuks. Need siis reedel ja laupäeval. Postituse pealkirjast siis nii palju, et käes on 10. nädal ning siin olla veel vaid 4 nädalat! Uskumatu...