Saturday, August 25, 2012

Kaks nädalat järel

Esiteks vabandused nende ees, kes loodavad siit tihedamini midagi lugeda. Pole enam lihtsalt väga palju midagi uut ja huvitavat kirjutada, sest töö on endiselt sama ja ega enam eriti vabadel päevadel ka miskit väga märkimisväärset pole juhtunud. Ühe korra oleme veel Krissuga peole jõudnud, kuid see oli juba kusagil nädal aega tagasi. Mingi märkimisväärne pidu ka ei olnud - palju tantsimist ja üsna varakult juba koju ära.  Laupäevasel vabal päeval eelmine nädal olime rannas ja õhtul käisime mina, Krissu, Iris ja Tiia Port D'Alcudias hiina restoranis. Ma olin seda juba nii kaua oodanud. Sain lõpuks oma vürtsika roa kätte, mis oli superhea. Pärast söömist käisime niisama rannas istumas ja naistejuttu rääkimas. Väga mõnus chill õhtu oli. Vahepeal tööle vahelduseks on toimunud veel ka üks rannas istumine taaskord, see oli siis esmaspäeval. Lahkus siit reisikorraldaja Magali ning siis tema lahkumise jaoks üks väike istumine taaskord. Teisipäevase vaba päeva konkreetselt magasin maha, ei viitsinud isegi randa minna, mis on päris üllatav minu puhul :D Rand hakkab vaikselt kusjuures juba üle viskama, eriti kui seal tihti üksinda peab käima. Pole kellegagi rääkida ja üsna igavavõitu. Hotellist siis niipalju, et overbookingud on jälle see nädal. Üks öö magasime neljakesi meie toas koos Tiia ja Annaga ning täna öösel taas. Hotell ikka sakib selle koha pealt jube palju, et nad ei suuda ilma overbookinguta toime tulla. Võiks ikka arvestada sellega, et tube napib ja mitte lasta nii sellel juhtuda. Väga vihale ajab ikka see pakkimine ja asjade ümberpaigutamine pidevalt. Eile oli meil ka Krissuga vaba päev ning käisime Port D'Alcudia rannas ratastega. Käisime ka poodides veidi, et Tiiale ja Annale midagi mälestuseks Mallorcalt osta, sest nad lahkuvad homme varahommikul. :( Eile õhtul siis tegime ka viimase õhtusöögi koos väljas Caramelis ning andsime neile meened üle. Päris kurb on ikka, et nad ära lähevad. Nad meil siin parimad sõbrannad ning meil veel kaks nädalat järel ning ei tea, mis me siin tegema hakkame... Töö on nagu ikka kiire-kiire-kiire ilmselgelt täismaja tõttu. Ning mu tööjalanõude talla sisse on märkimisväärselt suur auk tekkinud. Hea seegi, et alles nüüd, sest väga palju tööpäevi enam järel pole, seegaei hakka ka uusi muretsema. Tööriided on ka nagu nad on - mul peaks olema põhimõtteliselt 2 paari pükse ja 2 särki, kui ühel särgil nööp puudu, teisel särgil suitsuauk sees (pole aimugi, kuidas sinna sai :S:S), ühed püksid kitsad ja parandatud külje pealt, teised püksid on enam-vähem OK. Oh jah :D Ei jõua oodata enam seda päeva, kui ma neid riideid enam MITTE IIAL ei pea kandma, sest need on tõsiselt rõvedad ikka. Iga päev ikka panen raske südamega neid selga :D Umbes 8 või 9 tööpäeva veel järel :)

2 comments:

  1. Ohjh, mellu ma vihkan ka oma tööriideid :D aga rohkem sellpärast, et nendega on megapalav :D no mütsi vihkan üleküige, sest see on nokakas :D ja mu jalanõud lagunevad samuti :D tallast tükid väljas ja hea, et kohekohe pooleks ei lähe :D
    Mul ei ole veel rand üle visanud, külski käin ka seal üksi aga no siin ei lasta sul üksi olla, keegi ikka tuleb rääkima :D
    Igatahes varsti näeme muss :)

    ReplyDelete
  2. Ojaa, palavuse unustasin ka mainida! Ikka ülipalav on nendega jep. Ei joppa sul siis, et veel mütsi ka kandma pead, OMG ma oleks nagu mingi ludupea siis pärast tööd :D Edu tööjalanõudega! Ja ooootan juba väga, et näha :*

    ReplyDelete