Tuesday, July 24, 2012

Natukeseks ajaks jälle rõõmu :)

Reedesel vabal päeval midagi väga tarka ei teinudki. Taaskord vaid rand, filmi vaatamine ja niisama. Kuid käisime ka pildistamas õhtupoolikul. Cala San Vicente on ilus koht vaid pildistamiseks. Muidu kohe üldse ei meeldi seal. Nägime ka mitut kitsekest seal, kes on küll kahjuks väga ära nälginud olemisega, sest neil pole ju seal mägedes süüa midagi.




See siis üks kitseke :P

Laupäevast tänaseni olen siis tööl olnud. Laupäeval olin 15.30-23.30. Õhtune vahetus siis üle pika aja. Oli tore, sest olime Eva ja Mariga kolmekesi. Tšikid baaris ayeahh. Aga mul oli nii kurb, sest kõik läksid Fiesta Romanale Alcudiasse. See oli üks suur fiesta, kus kõik riietusid valgesse nagu vanal ajal roomlased ning seal olid siis erinevad dj-d jne. Igatahes kõva möll oli ja KÕIK läksid sinna. Aga mina ei saanud minna esiteks sellepärast, et me ööbisime Don Pedro hotellis ning teiseks mul oli järgmine päev hommikul töö :( Tuju oli aga siiski hea laupäeval tööl. Tantsisime Eva ja Mariga leti taga show tantse kaasa ja panime valged lilled niisama pähe endale :D Pühapäeval, esmaspäeval ja täna siis hommikused vahetused. Need suhteliselt igavad ja väga palju rahvast pole. Pühapäeval (vist?) oli aga hea ilm. Pilvine ja suur tuul. Tuletas väga Eesti suve meelde ning mulle isegi meeldis. Sellise ilmaga on hea tööl olla, sest pole üldse palav näiteks terrassil laudu koristada. Samas on aga siis nõme see, et paljud kliendid tulevad küsima, et: "kas siin ongi koguaeg selline ilm või?" Nagu kammoon, nalja teete või. See on ju siiski Mallorca ja me oleme lõunas. Siin on heal juhul selline ilm kaks korda kuus. :D Esmaspäeval oli aga eriti naljakas, sest Tomas tuli tööle ja ta oli suht purjus ja jõi veel peale ka. Ta tegi nii haigeid ja labaseid nalju lihtsalt koguaeg, et ma olin terve aeg kõveras. Seda juhtub aga suhteliselt harva, ta muidu ikka suht korralik. Aga naljakas oli siiski. Ta oli veel kuni hilisõhtuni tööl välja. Ma ei kujuta ette, mis ta seal veel võis korda saata. Haha. Huvitav on ka see, et meil praegu siin nii palju prantslasi polegi. Väga palju on juurde tulnud just nimelt sakslasi. Ning samuti on ka rohkem inglasi, mõned ka Belgiast, Taanist, Hollandist, Venemaalt ja mujalt. Olen nii harjunud koguaeg klientidega rääkima prantsuse keeles, kuid tihti siin saab üllatuse osaliseks ning saab hoopis inglise või saksa keelt kuulda, mis on päris hea ikka vahelduseks.

Eile õhtul oli mul kuidagi väga suur peavalu juba enne tööpäeva lõppu ning üldse kuidagi jama tuju. Enamasti ikka sellepärast, et me seal nõmedas Don Pedros peame passima juba niii kaua aega. Ostsin endale pärast tööpäeva ühe siidri ja kummikomme ning vaatasin filmi kuid jäin juba enne kümmet magama endalegi üllatuseks. Kristiina polnud tööltki veel jõudnud, kui ma juba magasin. Seda ei juhtu muidu mitte kunagi. Õnneks tuli Krissu heade uudistega ja ajas mind ka kohe üles. Nimelt saime täna teisipäeval kolida tagasi oma armsasse Panoramicusse. Hetkel küll vaid kolmeks ööks, kuid ASI SEEGI. Hea on ikka kodus olla :D Siin on KÕIK lihtsalt parem - saime hetkel merevaatega toa, toast näeme show-d, paremad töötajad, parem internetiühendus, parem söök, parem õhkkond, saame baarist jooke võtta. Kõik lihtsalt hea ja lilleline hetkel. Muidugi ka see, et linn on kohe lähedal ja saab vajadusel osta vajalikke asju. Läksimegi täna pärast tööd Tiiaga Alcudiasse Müllerisse ja Mercadonasse. Müllerist saab igast head kosmeetikat, ehteid, kreeme jnejne. Mercadona siis tavaline hea toidupood. Alcudias kõndides oli tunne, et oleme kohe tsivilisatsiooni tagasi jõudnud, sest Cala San Vicente on suhteliselt küla ikka. Täna õhtul plaanime siis show-d vaadata, väiksed koksid ehk teha ninf ka natuke Caramelis istuda. Seal pole ikka väga ammu saanud käia - MISS IT! Homme vaba päev lõpuks Krissuga ning pisike plaan veeparki külastada. Loodame, et seekord läheb õnneks :)

No comments:

Post a Comment