Friday, July 20, 2012

Mierda

Selline seis siis praegu, et ilmselgelt ikka veel teises hotellis ja suur tõenäosus, et kuni augustini välja. Väga hull. Meie hotell ei oska ikka üldse planeerida oma asju. Nad ise ei saa mitte mingisugust kasu ju sellest, kui me iga päev sõidame taksoga edasi-tagasi tööle. Iga päev umbes 3-4 taksot ja üks ots maksab 20-22 eurot. Iga kord peame tšeki võtma ja siis hotell maksab tagasi. Aga see on nagu eriti tüütu. Eriti kui tagasi teise hotelli tulles peab tšeki võtma ja näiteks on vaba päev järgmine, siis ei saa nii pea oma raha tagasi. Tõsiselt sakib see värk ikka. Ja siin Cala San Vicentes on küll ilus, aga see on tõsine pommiauk. Bussiliiklus on ka mega kahtlane siit teistesse linnadesse ning üldse kuidagi nagu väga külas elame. Kolmapäeval oli meil vaba päev, algselt ju mõtlesime küll, et kindlasti vaja midagi põnevat teha, kuid lõppude lõpuks olime lihtsalt niisama rannas hommikul Krissuga. Olime umbes 3 tundi ja niiiii palav oli. Päikese käes oli vist isegi kusagil 43-45 kraadi. Pidime kogu aeg vees käima. Aga siin see vetteminek ka natuke keeruline, kuna suhteliselt kivine on. Aga meri ise on siin megahea. Jahedam veidi kui meie oma hotelli juures. Kolmapäeval vaatasin veel niisama filmi ja õhtupoole käisime rannas niisama Krissuga väikest siidrit joomas ja juttu rääkimas. Midagi muud tarka väga ei teinudki.

Neljapäeval olin tööl hommikul koos Kiku ja Tomasiga. Suhteliselt rahulik tööpäev oli algul, kuid pärastpoole läks suhteliselt kiireks. Eilse päeva jooksul pidasid kaks klienti mind rootslaseks. Ütlesid, et ma näen eriti rootslanna moodi välja. Naljakas. Samuti oli taas väga-väga palav ilm ning terrassil koristamine on päris piinarikas. Aga sain hakkama nagu alati Ja siis mingi pervert vanamees on ka tekkinud hotelli. Tuli mingit haiget rõvedat juttu rääkima: a la su silmad on nii ilusad, oled nagu päikseloojang blabla. Krissut, Gabrielle-i ja kedagi teist oli ka veel piinanud. Hull tüüp, üritasin ignoreerida nii palju kui võimalik.

Eile õhtul otsustasime aga peole minna. Algselt istusin mina Tiia ja Annaga nende rõdul ja jõime Malibut ja natuke šokolaadilikööri. Siis tulid meie juurde ka Iris, Manu, Krissu, Kiku ja üks Beatriz, kes töötab Don Pedros vastuvõtus. Väga kaua rõdul ei istunudki. Mina tahtsin kohe peole minna, aga teised ei tahtnud väga ja ütlesid, et vara on veel (kuigi kell oli juba 12 läbi). Läksime edasi kohalikku baari Pinarisse. Sinna tuli ka Toni meie hotelli vastuvõtust ning lisaks olid seal ka teised tüdrukud Don Pedro hotellist. Jõime seal ühe sangria ja Malibu-coca. Tahtsime mingi aeg jälle minema hakata klubisse, aga Monika ütles, et ärge minge veel, et vara on endiselt, kuna sinna peole läheb rahvas alles väga hilja. Läksime umbes 2.30 taksot tellima ja enne kolme veidi olime Port de Pollencas klubi ees nimega Chiva's. Mõtlesime siis sisse minna, kuid ülla-ülla - pilet oli 6 eurot. Imestasin väga selle üle, kuna Monika ja teised ei olnud seda meile maininud. Mõtlesime, et me ei taha seda maksta kohe kindlalt. Läksime välja tagasi ootama teisi tüdrukuid - pidid tulema Monika, Lina ja Alexanda. Õues tulid meiega juttu rääkima briti poisikesed. No tõsiselt poisikesed - kõik olid 18-19 aastased ja nägid välja isegi veel nooremad. Ühele poiskesele ütlesin, et mis sa oled mingi 16 või? :D Üks tüüp oli pooleldi soomlane pooleldi britt ning Tiia ja Anna said temaga soome keeles rääkida. Chillisime seal väljas päris kaua, kusagil 45 minutit kindlalt ma arvan. Korra mõtlesime juba, et teised ei tulegi, et pmst lähme koju tagasi või? Suhteliselt feil õhtu oleks olnud sel juhul. Teised aga tulid kusagil 4 ajal. Nad põhimõtteliselt tirisid meid sisse turvadest mööda, kuna nad käivad seal suhteliselt tihti. Nad pole kunagi pileti eest maksnud. Peol oli mega hea muusika - reggaeton, klubimuss, dubi ja drummi ka. Kõik mu lemmikud stiilid. Tantsisime päris palju ja tegime palju pilte. Tore oli. Terve klubi oli põhimõtteliselt britte täis. Kell aga hakkas juba üsna hiliseks minema ja tahtsin ära koju tulla. Läksime Tiia ja Annaga välja ning seal oli jälle kaks briti poisikest. Üks hakkas beatboxi tegema ja teine räppis. See oli üliiiiihea. Nad tegid nagu eriti hästi seda. Siis tahtsid, et meie ka räpiksime veidi. Tiia natuke üritas soome keeles, kuid ma ei hakanud igaks juhuks :D Võtsime takso kuskil kell 6 hommikul ja tulime tagasi hotelli. Päike hakkas juba vaikselt tõusma. Läksin korra veel Tiia ja Anna tuppa rõdule istuma ja Pringleseid sööma :D Need oli päriiis head varahommikul ikka. Nüüd olen kusagil 3 tundi maganud ja kusjuures väga hea on olla. Õnneks ei joonud ka enam pärast klubis ning seetõttu vist ongi nii hea olla. Nüüd peaks varsti randa ka minema ja siis ma ei teagi, mis siin külas veel teha on. Meil ju vaba päev jälle. Lasin ära vahetada Kikuga, muidu oleks pidanud olema mul homme vaba üksinda. Siis oleks veel rohkem siia igavusse ära surnud ma arvan. Koduigatsus ka ikka tuleb ja läheb siin. Eriti sellepärast, et me siin koguaeg peame taksodega sõitma tööle ja tagasi ning siin pole midagi väga teha vahepeal. Loodann, et läheb üle. Kuid samas läheb aeg ka ikka üsna kiiresti. Üle poole juuli on juba läbi ja pool siinolemise aega samuti. (: