Monday, July 16, 2012

Don Pedro hotellis endiselt

Oleme siin hotellis olnud juba 5 ööd ja nüüd ei teagi ausalt öeldes kaua veel olema peame. Algselt oli jutt, et kolmapäeval saame siit ära tulla, aga nüüd enam ei teagi, sest hotelli boss ütles täna, et tema ei tea.. ehk kauemaks. Võimalik, et isegi nädal veel. Noooormaalne. Mulle siin muidu meeldib, ilus on, aga tüütu on sõita tööle ja tagasi taksoga iga päev. Nojah, mis teha. 

Pühapäeval ehk eile oli meil Krissuga koos õnneks vaba päev ja Manul ka. Me läksime üheskoos Port de Pollencasse, mis asub siit Cala San Vicentest vist umbes 10 minuti kaugusel või nii. Käisime seal rannas, shoppamas ja väljas söömas ning niisama jalutamas. Mõnus vaba päev oli üle pika aja. Linn ise on ka väga ilus, Port d'Alcudia moodi, kuid mulle meeldis see isegi rohkem. Seal oli rohkem poode ja asju ning tegin ka oma esimesed suveniiriostud. Sõime baguette-i ja jäätist ning oli niisama tore. Õhtul otsustasime ka väikese pikniku teha hotellis. Avastasime, et me saame hotelli katusele minna. Sinna siis piknikut pidama läksimegi. Päris mõnus oli. Jõime Malibut, ma panin läpakast muusikat, sõime snäkke ja oli niisama chill. Algselt olime neljakesi mina, Manu, Krissu ja Anna. Hiljem tulid aga põhimõtteliselt kõik sinna - Tiia, Gregory, Iris, Gabrielle, Celia, Kiku ning kaks hispaania tüdrukut Don Pedro hotellist. Läksin aga normaalsel ajal juba ära magama - enne ühte, kuna oli vaja hommikuks taas tööle minna.

Tööl olin nii laupäeval kui täna hommikust üksinda - ehk avasin baari. Päris hea vastutusrikas tunne oli :D Mulle isegi meeldis. Nüüdsest läheb loodetavasti ka tagasi normaalsemaks tööl, sest Tomas sai terveks. Kuigi endiselt on Mon puudu, tema vist tuleb tagasi alles augustis. Hispaania keel on mul enda arvates ka juba paremaks läinud ning Mari ütles ka, et on. Saan igapäevaselt seda ikka harjutatud. Tahaks kusjuures isegi Eestisse tagasi minnes seda edasi õppida, sest mulle see ikka väga meeldib. Kolmapäeval meil Krissuga koos taas vaba päev, siis üritame ka midagi põnevat teha. Siin tuleb vabadest päevadest ikka viimast võtta, sest need on need mis jäävad meelde lõppude lõpuks. :)

No comments:

Post a Comment