Sunday, July 1, 2012

41 kraadi ning trabajo-trabajo

Oleme nüüd alates kolmapäevast elanud oma hotellis teisel korrusel. Siin umbes sama suur tuba, kuid vannituba pisem, kuid mulle meeldib siin rohkem, sest akna tagant ei veeta kraami koguaeg. See ajas alati hommikuti üles. Kuid jah, peame selle toa loovutama ilmselt homme ja siis kolima tagasi allkorrusele, kus on tegelikud personali magamistoad. Saame vist tagasi selle toa, kus kõige alguses olime. Üks päev mõtlesin, et meil oli mingi 10 päeva jooksul kokku viis erinevat tuba. Nagu kodutud :D Viimased neli päeva olen kõik tööl olnud ja nüüd kolm päeva veel ning kolmapäeval saab puhata - lõpuks. Tööpäevad aga suhteliselt kiirelt jälle läinud. Samas on hotell praegu tühjem ning rahvast nii palju pole, kuid päris mõnus on. Neljapäeval oli segadus ka minu tööle tulemisega. Ärkasin vaevaliselt enne üheksat, et siis 9.30 tööle minna, kuid ennäe selgus, et pidin hoopis õhtul minema. Oijaah, ma oleks saanud ju magada! Aga noh mis seal ikka, rand ootas mind ja varahommikune suplus. Enne kümmet on siin päike veel suhteliselt madalal ning ujumine on lihtsalt eriti kaif ning vesi on nii mõnnnnaaa.. Aga neljapäeval ja reedel oli küll siuke tunne, et nüüd ma olen vist küll kõrbes. Jõhker kuumus, päikese käes oli 41 kraadi ja rannas kella 12-15 ajal oli suhteliselt võimatu olla. Päike lihtsalt kõrvetas nii rängalt, aga vähemalt sai vees end jahutada. Päeval tööl oli ka veidi ränk olla reedel. Terrassil laudu koristades on metsikult palav ning valged lauad peegeldavad näkku nii, et pärast on tunne nagu ma oleksin pime.

Reedel oli muidu ka siin mingisugune tähtis püha hispaanlastel San Pedro/San Pablo, täpselt ei tea kumb või siis olid mõlemad :D Igatahes töökaaslased ütlesid mulle, et pean Pablot õnnitlema. Seda ma siis tegingi ning pidime töö ajal ju ilmselgelt ka selle auks shotte tegema. Siin põhimõtteliselt lihtsalt visatakse sulle nina alla shot (ükskõik kas on hommik, päev, õhtu) ja peab jooma :D Päeva jooksul sain ka teada, et Port D'Alcudias pidi õhtul ilutulestik olema ning sinna siis ka plaanisime tüdrukutega suunduda. Ilutulestik oli nagu MEGA ilus ja ma ei liialda, kui ütlen, et pole varem nii ilusat näinud. Seda lasti rannast ning me olime ise kohe sealsamas. Selline tunne nagu kõik see lendab sulle peale, aga samas nagu üliäge ja võimas. Rahvast oli ka hästi palju kogunenud ja mõnus oli. Pärast käisime veel kuskil Luna Burgeris söömas, kuid sealne baguette oli suht saast. Eile oli ka tööl vaikne päev ning otsustasime Mari ja Moniga pärast tööd Carameli minna istuma. Seal oli päris lõbus. Pepe (Carameli töötaja) pani meile muusikat ja tantsisime seal ja päris chill oli. Magama sain alles umbes pool viis hommikul, kuid suht vara olin juba üleval. Ise ka imestasin :D Täna tuleb ilmselt suhteliselt ulmeline tööpäev, sest jalka finaal Hispaania-Itaalia on ju täna. Huh. Ning täna toimub meil ka Julienne'i ärasaatmispidu. Ta läheb juba teisipäeva varahommikul tagasi Hiinasse. Ainuke jama jälle see, et mina olen kõige kauem tööl. Nagu alati :/ Aga ma ei kurda - baari töötajad on kõige chillimad üldse ning palju ägedaid kliente on ka ning nalja saab. Me gustaaaa :)

Mis siis veel põnevat...aa ja sain ka eile teada alles, et mallorca keel on täiesti erinev hispaania keelest. Koguaeg mõtlesin, et need üsna sarnased, kuid ei. Kui inimesed seda siin ikka räägivad, siis ei saa põhimõtteliselt ühestki sõnast aru. Ja siis olen tippi saanud juunikuus 20 euri. See isegi päris okei, abiks ikka. Palka peaksime ka nüüd kohe varsti saama. Me nüüd päris täpselt ei teagi, kas saame tšeki või peame siiski pangakaardi tegema endale. See kaardi tegemine tundub nagu eriti mõttetu, mille jaoks mul on seda kaheks kuuks vaja? Sularaha oleks ikka etem.

Igatahes pean jälle mainima, et Mallorca = LOVE. Paradiis. Ja juba üks kuu siin? Whaaat? Nii ruttu.

2 comments:

  1. njaa
    kas see mitte katalaani keel pole, sest seal saartel üks amtelikest keeltest see

    ReplyDelete
  2. Nad ise ütlevad, et see on mallorquin. Ma arvan, et pole sama mis catalan.

    ReplyDelete