Wednesday, July 4, 2012

Tsükkel läbi...for now

Pühapäevane jalkafinaali aegne tööpäev ei osutunudki väga kiireks. Päris tore oli kaasa elada Hispaaniale. Selline tunne nagu oma kodumaale elaks kaasa juba :D Õhtupoole alustasid siis teised tüdrukud ka valmistuma Julienne'i ärasaatmispeoks. Puhkusid õhupalle, kaunistasid laua, tegid snäkke ja muidugi mina valmistasin shotid ja kokteilid. Liitusin ka teistega pärast tööd ning õhtu kujunes väga-väga lõbusaks. Pärast oma hotelli baaris istumist suundusime edasi Carameli - mina, Lucie, Anna, Tiia, Julienne, Mon ning Caramelis olid ka Pepe, Adrian ja mingi poiss veel, kelle nime ei mäleta. Kahju ainult, et Krissu ei saanud meiega olla, sest ta pidi järgmine päev 9-st juba tööl olema. Pepe ja Adrian valmistasid meile koguaeg kokteile ning valisime ise muusikat. Tantsisime hästi palju ja mega lõbus oli. Õpetasin teistele ka mõned zumba liigutused :D Pidu lõppes minu jaoks kusagil kella kuue ajal hommikul kui päike hakkas juba vaikselt tõusma ja väljas oli valge. Läksime korra Tiiaga ka rannast läbi, et seda ilusat oranžikat taevast vaadata. Kaua ei saanud aga olla, sest päris jahe oli ja suur tuul. Pühapäeval oli ju olnud päev otsa ka päris suur torm, sadas ka vihma ja oli üsna jahedapoolne. Samas oli aga mõnus, kuna tuli kodune Eesti tunne peale (:

Esmaspäeval ärkasin isegi päris vara juba üles (minu jaoks vara - ehk siis lõunasöögi ajaks :D). Käisin korra ka rannas, aga väga hea ilm päevitamiseks ei olnud. Õhtul taaskord tööle. Julienne tuli õhtupoole ka baari hüvasti jätma, kuna varahommikul pidi juba ära lendama. Ma hakkasin isegi kurvastusest nutma. Pablo ja Tomas said mind kõvasti mõnitada :D Aga tõsiselt kurb oli, sest ta on väga-väga tore tüdruk ja hakkasin ka mõtlema sellele, et me ka ise peame ju ära siit minema mingi aeg ja see on ju suht kurb. Muidugi igatsen kodu ka, aga siin ka ikka ülitore olla. Teisipäeval olin hommikul tööl ja see oli ka õnneks siis viimane päev selles seitsmepäevatsüklis. Olime varem otsustanud, et kindlalt teisipäeval peole, kuid me olime Krissuga mõlemad üliväsinud kõikidest nendest tööpäevadest, et tegime oma baaris vaid mõned koksid. Aga tutvusime ka toredate prantsuse klientidega, kellega koos väljas istusime. Osutusid päris toredateks ja nalja sai. Kõik on pärist Lyonist ja kui me ütlesime, et Eestis elab 1,3 miljonit inimest siis nad ütlesid, et isegi nende linnas elab rohkem. Seega Eesti ikka megaväike :D ja ma ütlesin, et Palma on isegi suurem kui Tallinn, siis said nad veel rohkem imestada. Lubasid Eestisse külla tulla veebruaris, haha :D

Täna oli siis lõpuks vaba päev!!! Hommikul saime oma esimese palgatšeki kätte lõpuks ning esimese asjana läksime kohe Alcudiasse Caixa nimelisse panka oma raha järele. Seal läks kõik ladusalt õnneks, ei pidanud kontot tegema. Edasi siis bussile ja Palmasse. Kõigepealt läksime Palma Aquariumisse. Sõitsime esimest korda ka linnaliinibussiga - Aquariumisse sõitis see umbes pool tundi ehk siis päris kaua. No ilmselgelt on ju seal iga 100 meetri tagant peatused, sest tundub, et hispaanlased on nii laisad, et ei viitsi üldse nagu kõndida siin :D Aquariumisse arvasime, et saame tasuta, kuna teised olid öelnud, et näidates oma nimesilti ja öeldes, et töötame hotellis peaks see nii olema. Kahjuks, aga ei olnud - maksime pileti eest 13.50. Lootsime siis, et selle raha eest saame vähemalt põnevaid elamusi. No njetu. Käisime selle kuskil tunni ajaga läbi. Oli küll ilusaid kalu jne, aga ei midagi erilist. Suhteliselt pettumus ja liiga palju raha nõudis. Mõned pildid siia aga siis ikka ka, et näha saaksite :P Pärast läksime shoppama ka ilmselgelt Palmas, sest allahindlused juba. Saime mõningad ostud tehtud-nähtud ja 19-se bussiga tagasi hotelli. Mingi kuulujutt ka liikvel, et peame vist järgmine nädal jälle Don Pedrosse minema ööbima, kuid midagi täpsemalt ei tea veel. Võib-olla kui saame selleks ajaks vabu päevi jälle, siis haume hoopis Magallufi plaane (A).